Spis treści kursu
(wersja z 25.04.2023 r.)
Lekcja nr |
Czas trwania (g:mm) |
Zakres materiału |
|
lp. |
ozn. |
||
|
1 |
0:30 |
|
|
2 |
1:59 |
|
|
3A |
0:31 |
|
|
3B.1 |
1:50 |
|
|
3B.2 |
1:08 |
|
|
3B.3 |
0:49 |
|
|
p.d. 3A+B |
0:27 |
|
|
3E |
1:16 |
|
|
3F |
1:53 |
|
|
5AB |
1:56 |
|
|
6.1 |
1:04 |
|
|
6.2 |
0:27 |
|
|
7 |
1:19 |
|
|
8A |
0:14 |
|
|
8R |
0:29 |
|
|
9A |
0:55 |
|
|
9B |
1:30 |
|
|
10AB |
2:12 |
|
|
10C |
1:01 |
|
|
11A |
0:48 |
|
|
11B |
1:12 |
|
Tematy niezrealizowane (do uzupełnienia, jeśli masz nadmiar czasu i celujesz w wynik 61–100%)
Komentarz do tematów niezrealizowanych
Kurs polecany jest szczególnie dla osób, które chcą – niskim nakładem czasu – pewnie zdać, choć niekoniecznie wysoko. Z czegoś musiałem więc zrezygnować. Padło na powyższe działy.
Nie wykluczam nagrania w przyszłości materiału z kombinatoryki (powinien być gotowy dla sierpniowych poprawkowiczów). Jeżeli dobrze odnajdujesz się w kombinatoryce, to zachęcam do przerobienia jej we własnym zakresie. Jeżeli jednak jest to dla Ciebie czarna magia, odpuściłbym i skupił się na innych obszarach tematycznych.
Pominąłem statystykę (z wyjątkiem średniej). Liczenie mediany, odchylenia standardowego lub błędów pojawia się dość rzadko i przynosi zwykle 1 pkt. Nie jest to nadmiernie trudne, ale tak jak mówiłem, z czegoś trzeba zrezygnować, aby uzyskać jak najwięcej punktów przy optymalnie niskim czasie pracy.
Jeżeli nie mierzysz w wynik ponad 80% i masz problemy z podstawowymi zagadnieniami, to polecam ci kompletnie odpuścić stereometrię, czyli geometrię przestrzenną. Jest to trudne zagadnienie, wymagające utrwalonej wiedzy z wielu obszarów takich jak: geometria płaska (która sama w sobie jest bardzo szerokim działem – przerabiamy ją w kursie), skomplikowane równania, potęgi i pierwiastki, trygonometria.
Media Społecznościowe